24 Luty, 22:00
240 views

Nowe narzędzia i funkcje PromoNavi usprawniające Twoje kampanie Google Ads

PromoNavi ciągle się rozwija. Z przyjemnością prezentujemy nowe dostępne opcje.

W tej aktualizacji: nowe narzędzie do grupowania słów kluczowych; więcej danych zarówno w narzędziu analizy konkurencji, jak i narzędziu Google Ads Reports; oraz funkcja filtrowania wyników w narzędziu Rekomendacje Google Ads.

1. Przedstawiamy narzędzie do grupowania słów kluczowych

Grupowanie fraz kluczowych dla Google Ads
Grupowanie fraz kluczowych dla Google Ads

Na życzenie użytkowników opracowaliśmy narzędzie do grupowania słów kluczowych. Narzędzie grupuje dodawane słowa kluczowe na 4 typy dopasowania. W rezultacie otrzymacie osobne listy słów kluczowych w różnych kombinacjach sortowane według typów dopasowania:

    Szerokie dopasowanie, Zmodyfikowane dopasowanie przybliżone, do wyrażenia i ścisłe;

    Zmodyfikowane dopasowanie przybliżone, do wyrażenia i ścisłe;

    Dopasowanie przybliżone, do wyrażenia i ścisłe;

    Dopasowanie do wyrażenia i dopasowanie ścisłe itp.

Opcjonalnie narzędzie usuwa także duplikaty, symbole specjalne, a także konwertuje zapis fraz kluczowych na małe litery.

2. Dane o reklamach displayowych w narzędziu Analiza konkurencji

Narzędzie analizy konkurencji ma nową funkcję, którą jest wyświetlanie reklamy konkurencji z całej sieci reklamowej. Aby znaleźć reklamy, wpisz nazwę domeny konkurenta w polu „Wprowadź adres URL konkurenta” i wybierz „Reklamy displayowe”. Dla Twojej wygody reklamy są wymienione w przejrzystej tabeli.

Reklama konkurentów w Google Ads
Reklama konkurentów w Google Ads

3. Więcej danych w narzędziu Rekomendacje Google Ads 

W ciągu ostatniego miesiąca dodaliśmy więcej danych analitycznych i wykresów do naszych raportów Google Ads, a także na prośby użytkowników możliwość dodawania do raportów własnego logo. Testujemy teraz następną wersję raportów Google Ads, która będzie zawierała dane konkurencji i raporty o postępach.

Niektórzy użytkownicy PromoNavi zostaną wybrani do przetestowania nowej wersji raportów Google Ads w nadchodzących tygodniach. Aby zostać jednym z nich, skontaktuj się z nami!

Rekomendacje Google Ads - więcej danych
Rekomendacje Google Ads – więcej danych

4. Nowe filtrowanie wyników w narzędziu rekomendacji reklam Google

Filtrowanie wyników jest teraz dostępne w kilku narzędziach, w tym w narzędziu Dodaj wykluczające słowa kluczowe, Dodaj nowe słowa kluczowe i Zatrzymaj nieskuteczne słowa kluczowe. Skonfiguruj nowe filtry dla swoich zadań, będą one dostępne podczas następnego logowania.

Filtrowanie wyników w rekomendacjach google
Filtrowanie wyników w rekomendacjach google

Jednocześnie dziękujemy wam za zaufanie i korzystanie z naszych narzędzi, dzielenie się opinią z nami. Chcemy, aby praca z naszą platformą była jak najłatwiejsza i najbardziej efektywna. Zawsze staramy się, aby PromoNavi było dokładnie tym, czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces. Twoja opinia pomoże nam zdecydować, które funkcje zbudować i jakie ulepszenia wdrożyć. 

Jeżeli chcesz się z nami podzielić swoimi spostrzeżeniami – czekamy na Twoje komentarze na support@promonavi.pl