24 Kwiecień, 15:23
312 views

Nowe narzędzia do walki z nieskutecznymi reklamami w Google Ads

Tym razem chcemy opowiedzieć więcej o nowościach w PromoNavi. Mimo, że większość pracowników pracuje z domu nie opuszczamy rąk i wprowadzamy kolejne możliwości do systemu, które pomogą agencjom, właścicielom e-commerce, freelancerom w ich codziennej pracy.

Sprawdźcie co przygotowaliśmy

Nowości w nowej aktualizacji PromoNavi to:

  • Więcej danych i kreacje reklam displayowych wszystko to w narzędziu „Analiza konkurencji”;
  • Automatyczne sprawdzanie błędnych linków w kampaniach;
  • Nowe dane i ulepszony wygląd narzędzia „Raporty Google Ads”.

Analiza konkurencji – Duża aktualizacja

Narzędzia do analizy konkurencji to jedno z najczęściej używanych przez naszych użytkowników narzędzi. Jest całkowicie darmowe, a może przynieść masę korzyści. Dla kampanii. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić jeszcze więcej możliwości właśnie do tego narzędzia,
W pierwszej kolejności dodaliśmy większą liczbę danych w wyświetlanych reklamach tekstowych. Teraz każdy nasz użytkownik ma dostęp do znacznie większej liczby domen i reklam. Jeśli wcześniej nie mogli znaleźć jakiś informacji na temat swojego konkurenta, to teraz można to łatwo zrobić.

Dodaliśmy też wkładkę „Banery”.

W niej możesz znaleźć grafiki reklam i banery, które konkurenci wyświetlają w sieci reklamowej Google. Ponadto otrzymujesz adres URL i „Częstotliwość” każdego banera.

Możesz wypróbować wszystkie te nowe funkcje ZA DARMO.

Narzędzie do wykrywania błędnych linków

To narzędzie, które będzie szczególnie pomocne dla dużych sklepów internetowych ze względu na duża liczbę stron (linków), które czasami ciężko sprawdzić. Jest to jednak przydatne rozwiązanie również w przypadku małych serwisów internetowych. Codziennie będziemy sprawdzać wszystkie Twoje aktywne adresy URL pod kątem odpowiedzi serwera i zaznaczamy te, które zawierają błędy. Na przykład: użytkownik nie przeszedł na Twoją stronę po kliknięciu na link ze względu na mały błąd w adresie URL. Taki adres URL nasze narzędzie znajdzie i zaproponuje jego naprawę.

Możesz edytować dowolny niepoprawny adres URL bezpośrednio za pomocą naszego interfejsu (najpierw przetestujemy jego dostępność, a dopiero potem zastosujemy zmianę na Twoim koncie Google Ads).

Wkrótce wprowadzimy powiadomienia e-mail, aby zgłosić naszym użytkownikom takie problemy. Pozwoli Ci to szybko zareagować i poprawić wszystkie poważne błędy.

Nowy dział “Work Done History” w raportach Google Ads.

To narzędzie szczególnie przydatne dla freelancerów i agencji. Odtąd raportowanie klientom historii wykonanej pracy na ich kontach staje się bardzo proste.

Proces gromadzenia tych danych stał się całkowicie automatyczny. Wszystkie dane dotyczące zmian zostaną uwzględnione w raportach. W ten sposób Twoi klienci będą nie tylko uzyskiwać statystyki efektywności reklam, ale, przede wszystkim, będą mogli sprawdzać czy ich kampanie są ciągle optymalizowane.

Nowe przejrzyste raporty dotyczące konkurentów

Zmieniliśmy wygląd narzędzia do Analizy Konkurentów. Ulepszyliśmy jego widoczność i dodaliśmy krótki profil Twojego wiodącego konkurenta. Analizowanie tego raportu stało dzięki temu się łatwiejsze.